Busebelginn Merhaba D vitaminine kaçıncı hafta da başladınız tüm gebeler kullanmak zorunda mı en son kontrolde sormayı unuttum doktorda bişey demedi bu konuda ? 12 haftalığız folik asite hala devam ediyorum bu arada
ylnydgd Busebelginn 12 hafta bitince folik asiti bıraktım. Multivitamin ve d vit başladım. Kış günlerinde özellikle kullanmak çok önemli d viti artık deniz güneş de yok.
Havin49_ Busebelginn ben 25 haftalığım 26 olcam 1 gün sonra iki gün önce doktor d vitamini lan ilacı fln verdi oda değerlerim çok düşük olduğu için yoksa onuda vermiyceklerdi nerdeyse
Noyimommy Busebelginn ben ilk gebelik için gittiğimde bütün değerlerime bakmıştı d vitaminim düşük olduğu için hemen başladık bütün gebelik sürecinde de kullandım ekstra ocean mummy de kullanıyordum
Busebelginn ylnydgd ylnydgd çok teşekkür ederm öyleyse ben bu hafta sağlık ocağında baktırıp yazdırayım 🙏🏻