gcgc12 etlige ilk bebeğimde muayeneye gittim orda takipliydim doktorların yeri değişiyor ve aynı doktora bulmak neredeyse imkansız kendi bakan doktorlar da var benim favorim kesinlikle Sait erbey. Doğumum da orda oldu gerek doğumhane gerek doğumdan sonra ki süreç çok iyiydi bana denk gelen doğum ekibi çok iyiydi Allah razı olsun hepsinden.bilkente hiç gitmedim ama orayı da çok ovuyorlar