Merhabalar, 37+2 deyim bebeğim normalde aşırı hareketli bir bebektir.. Ama hareketleri çok azaldı hissetmiyorum bile diyebilirim. Normalde uzandığımda 1 dakika gibi hareketsiz durmaz hep tekmelerini hissederim..normal midir bu hareketsizliği. Normalde karnında aşırı sertttir ama yumuşak artık.. anlayamadım..