Devlet,sehir hastanesinde beni sinir eden şey var gecen gun muayeneye gittim ilaclarimda vardi yazdirilcak ve icerdeki tek hasta bendim iki dakka esim hangi ilac yazilcak daha iyi biliyor size anlatsin dedim hemen cik cik yapyorlar ne kadar saçma birsey ya tek hasta benim yani baska kimse yok ilaci gosterip cikacak