Adetten 3 gün önce 4.5 cm basit kistim olduğunu öğrendim. Bugün adetin 4.günü kistim 4 cm ölçüdü. Tabii ki 6 günde gitmez biliyorum ama kist varken hamile kalınır mı acaba . Normalde Klomen ve çatlatma iğnesi ile devam ediyordum bu ay kist olacağı için bunlar olmayacak üzülüyorum