Umutlubirkadin öncelikle Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸 benim de bir oğlum var 3 yaşında, ikinciyi düşünüyorum. Kız olsun diye bakmadığım yer kalmadı 😂 oğlan olursa bi ufaktan üzülmem diyemem ama önceliğimiz sağlıklı, hayırlı evlat olması yönünde. İnsanın başına ne geleceği belli olmaz, inşaAllah oğullarınız, evlatlarımız salih saliha evlatlar olurlar ♥️