arkadaşlar elimde gonal-f 450 lik iğnenin 225 IU olacak şekilde elimde bir adet vardır. 10 gün önce açtım. Avcılar tarafında olan varsa verebilirim. açıldıktan 28 gün sonra kullanılmayacağını söylediler. şu an bu aralar kullanacak olan varsa verebilirim.