merhaba benim pıhtı gelmişti iki hafta önce doktor fitil iğne verdi çok küçük bir pıhtıydi o günden sonra zaten tekrarlamadı 10 gün fitil kullandım zaten devamına doktor gerek görmedi. Çok şükür de tekrarlamadı. Ama cuma günü peçeteye hafif sarımsı kahverengi gibi bir leke geldi bir kerelik daha da gelmedi o gün de hiç su içmemiştim. Böbrek ağrısı gibi oldu sonra geçti. Su içmeye devam ettim ama hastaneye de gitmedim korktum ablama sordum o da hamile 3. Çocuğu onun sadece su içmediğin için olmuştur benim sürekli oluyor dedi doktor da bana zaten kanama olmadığı sürece sorun yok diyordu. Ama benim sabahları ilk idrarimda peçeteye sarıya dönük bir akıntı geliyor yapay zekaya attım hatta o da normal olduğunu geceden sabaha su içilmediği için normal olduğunu kanamanın tehlikeli olduğunu söylüyor. Gidip idrar testi mi vermeliyim acaba haftaya kontrolüm yani bir 10 gün var ama o güne kadar beklemek tehlikeli midir enfeksiyon mudur ablamlar değil normal bir akıntı diyorlar ama ilk gebeliğim o yüzden tedirgin oldum tecrübeli kişiler varsa onlardan bilgi almak istiyorum
Ne yapmalıyım. Kafam karıştı çünkü