24 haftalık gebeyim detaylı ultrasona girdim doktor büyük ihtimalle kız dedi ama kesin bişey diyemedi çnkü bebek kendini göstermiyordu bacakları hep kapalıydı yüzünüde göstermedi bundan önceki gittiğimdede oturur pozisyomdaydı hiç tam göstermedi bu haftadan sonra vaya doğumda yanıltır mı sizce? Yaşayan varmı??