Melike3506 gozdenur06 bende aynı hastaneye gidiyorum aşağı yukarı haftalarımız da yakın sanırım kaç haftalıksınız hangi doktora gidiyorsunuz
ipekbocegiim gozdenur06 merhaba. Bu e Nabiz mi? Ben de yaptırdım ama E nabızdan gözükmez dediler gerçekten de sonuç bulamıyorum. Gerçi ben istanbul şehir hastanesine gidiyorum ondan mıdır acep ☹️
Melike3506 gozdenur06 13+6, bende 12. Haftada ikili tarama yaptırmıştım. Kürşad Sayan a gidiyorum ama her zaman aynı doktoru bulamıyorum sen doktorundan memnun musun ve her seferinde bulabiliyor musun bölümleri değşşiyor ya o yüzden soruyorum
gozdenur06 Melike3506 ben 3 kere gittim üçündede aynı doktora girdim canım doktorumdan çok memnunum çok ilgili o gün moralim bozuk gitsem onu bile soruyo ne oldu sana diye ben memnunum🥰
Melike3506 gozdenur06 bende doktorumdan memnunum ama perşembe günü muayeneye gitcem bu hafta kürşad bey doğumda değil o yüzden caner köseden randevu aldım eğer randevu hulamazsam ece hanımdan da alayım o zaman
Melike3506 gozdenur06 çok uzakmış 😂 belki de geliriz veya gelmişizdir ama çok kalabalık oluyor ben hep 13.30 a alıyorum randevuyu 13.00 da hastaneye geliyorum
gozdenur06 Melike3506 bende eşimin iş saatine uyduruyorum hep değişiyo o yüzden😂 Cinsiyeti öğrendinmi
Melike3506 gozdenur06 daha öğrenmedim 12. haftada kıza benziyor net değil ama dedi doktor perşembe gitcem bakalım ne dicek sana tahmşnde bulundu mu
gozdenur06 ipekbocegiim evet canım e nabızdan ama üç gün sonra sonuçlandı kimisi bir iki haftayıda buluyo galiba o yüzdende görememiş olabilirsin
gozdenur06 Melike3506 yok bana hiçbirşey demedi 16. Haftada netleşicek o zaman gel dedi bekliyorum bi heyecan