Nihallce Bu cuma Spinal anestezi ile Sezeryan doğum yapacağım inşallah. Dualarınızı bekliyorum çok heyecanlıyım. Spinal ile doğum yapan arkadaslar yorumlarınızı bekliyorum ♥️☺️🥹
QueenBahar_ Nihallce sağlıkla kucağına alırsınız inşallah bebeğinizi ❤️ Spinal aldım bende gayet güzel geçti
Beyza_35 Sağlıkla kavuşun evladınıza, ben 10 gün önce aldım bebeğimi spinal ile rahat geçti benim için süreç tabi kişiden kişiye değişir.