1glshcvz Kızlar takibim yapılan hastanede normal dogum ücreti sezaryen doğum ücretinden daha fazla böyle bir durumu yasayasan var mı
Pars 1glshcvz Bende özel muayenehaneye gidiyorum benim doktorumunda normal doğum ücreti daha fazla.. ama nedenini hiç bilmiyorum..
1glshcvz Kızlar aslında devlet bir ara normal doğuma teşvik amaçlı özel hastanelerde bile ücretsiz yapcaktı normal doğumu ama sanırm yasallaşmadı o durum çok saçma gerçekten sezaryen cerahi bir işlem fakat normal dogum anormal bir durum olmazsa normal doğal yollu bir olay. Evet hep aynı cevap devlet desteği normal doğuma azmış.. Bende bir sağlıkçıyım ebe degilim ama çok doğum yaptırdım. Burda aramızda ebe olan arkadaşlar varsa biraz vicdani merhametinizi giyinin yüreğinize ve şu gebeleri azarlamaktan söz şidetine maruz bırakmaktan vazgeçin devlet hastanesinden soğuttunuz ve insanları korkar hale getirdiniz ekmek yiyorsunuz bu işten ve bu allah katındada çok değerli bi iş ve hayrını öldürüp aksine vebal ve günah sahibi olmayın işin matematiği kolay o bi can ve canı yanıyor ağrısı var ve psikolojisi hiç iyi değil bunu düşünmek bir bayan olarak anlamak zor değil.. Ben ambulansımda emin olun sarılıp omzumda ağlayıp derdini dinlediğim insanlar oldu çünkü ihtiyacı olan çoğunun bazen buydu.. Ölmedim bana hastalıkta bulaşmadı o insanlara dokundum diye insanlara vebaymış gibi davranmayın.. Kazandığınız parayı helal ettirin gönül alarak görevinizi tam yaparak.. İnanin bir şey kaybetmeyeceksiniz.