Ocak 10 da gün verdi doktorum 3.5 yaşına yaklaşma kızım var özellikle geceleri kızımı uyuturken ikinci çocuğa çokmu gerek vardı kızımı sevdiğim gibi sevemezsem ya anlaşamazlarsa ya çok zorlanırsam evin işlerine yetişemezsem vs bir dünya düşünce giriyor aklıma bu durumla nası baş edicem çok üzülüyorum hem karnımdaki oğluma hem kızıma sanki anlaşamıcaklar hep kavga dövüş olcak gibi felam geliyor