Kızlar selam bugün 19+1iz zaten 1 hafta önce ufak ufak hissetmeye başlamıştım hareketlerini ama 2 gündür pıt pıt hissetmiyorum. Özellikle soluma yatıp bekliyorum böyle kayma gibi bir his oluyor ama pıt pıt yapmıyor. Bu haftalarda normal mi hareket azalması . Sorunlu bir gebelik geçirmiyorum ama canımı sıkmaya başladı