Reglime 1 hafta falan vardı kasıklarım ağrıyordu hatta uçaga binecektim peçete koydum hasta olucam diye. Sonrasında da sanki şeyim çimcikleniyor gibi oldu arada. Meğersem miniğim yerleşiyormuş 🥹Göğüslerim çok acıdı dokunamadım. Yavaştan tahmin ettim artık ama kesinleşmeden de o moda girmek istemedim. 2 gün geciktim test yaptim pozitifti. 3. Gün hcg 8000 civarindaydi.
Normalden farklı belirtilerdi. Bulantı vs sonradan oldu.
Darısı başına, vaktinde, sağlıkla 🙏🏻