aslanbarlasss gamzetrkk 7 haftalığım tansiyonum hep 9/6 9/5 civarlarında çözüm bulursun diye burdayım benim tek çözümüm tuzlu ayran onunda çok bi faydası olmuyor da işte..
prensannesi___ 12 ci haftamdayım hala tansiyonum düşüyor genelde sabahları ayran veya kuru üzümde iyi geliyor hemen dengeliyor