gozde91 Kızlar yarın 2.sezeryanımı oluyorum allahım izniyle. İlki genel olmuştu ama bu sefer spinal yaptıracağım hem korku hem heyecan başladı bugün. Nasıl olacak diye düşünmekten kendimi alamıyorum bugün 🙈 içime fenalıklar gelip gelip gidiyor
sevacano gozde91 ay hadi sağlıkla kavuşun inşallah yarın müsait olduğunda bura yaz canım .Heyecan olması bence çok normal ben 21.hafta olmasına rağmen iiçim kıpır kıpır 🥰🥹
gozde91 anneoluyorummm103 inşallah planlı olunca da öncesinde insan geriliyormuş ama olsun bi şekilde bitecek artık 🙏
gozde91 sevacano bende de bugün başladı stres gece de zor uyuyacam gibi 😅 bittikten sonra nasıl geçtiğini anlatırım ☺️
sevacano gozde91 Ay İnşAllah ya ben de dün gece kararlaşdırdık ki haftaya detaylıya gidelim ki türlü uyuyamıyordum uyuduğumda da ruyam da gordum 😅 ama sen uyu bence yarına uykusuz olma 🥹
Bebivekedi gozde91 12 gün önce oldum çok güzel geçti bebekten sonra hep onu düşündüm şarkılar açtılar zaten kısa sürdü doktorunuz ve ekibi eminim çok motive edicek hiç korkmayın
Bebivekedi gozde91 hayır hiç olmadı başlarken söylediler olursa söyle ilaç verelim dediler ama hiç yoktu
gozde91 sevacano hamilelikte her anı ayrı heyecan aslında ☺️ inşallah uyuyabilirim bundan sonra uykulara uzun bisüre veda 🙈