Merhaba hanımlar bugün normalde sata 21+1 haftalık gebeyim , detaylı ultrasonda çok şükür bir sorun görülmedi ama bebek küçük dedi yaklaşık bir hafta geride görünüyor dedi plesanta kan akımında tansiyonda vs bir sorun yok ama zaten bebeğim başından beri ultrasonda böyle görünüyor 339 gr çıktı bir de bunu yaşayan anneler varsa gelişimi desteklemek için ne yapıyorsunuz inanın çok moralim bozuldu kendi doktorum bununla ilgili bir şey dememişti 1 hafta normal sayılmıyor mu ?