Rabiul
bunun çözümüde aslında eşinizde. Şahsi fikrimdir yani ne yalan sölim. Üç beş para verince ilgilenirler. Özellerin hemen hemen hepsi aynı. Önemli olan dr.
Mesela bnm takıntım hastane odasının büyük olması. Gelen giden daralmak istemiyorum.Devlette tek istememe sebebimde o .
Temizlik yerindeysede sorun yok bence.
Dr bir sorun olsa hastanede benceeee asla orda duracak bir dr değil. (anlatılana ve takip etmeme göre)