45 günlük bebeğim var 25 gün kadar sütüm vardı güzel emiyordu mama takviyesi de alıyordu günde 2 3 kez sonra taşınma telaşı ve bazı olaylardan ötürü stresli zamanlar geçirdim sütüm çok ciddi oranda azaldı artık emmiyor 2 3 çekip bırakıyor yavaş ve az geldiği için geri çekilip bağırıyor önceden emzirme sonrası sağımdan 90 cc dekan alıyordum şimdi emzirmeden 30 cc zor çıkıyor sağ göğsümde çok çok daha az var hatta sütümü nasıl arttırabilirim mama vermeden önce emmese de uyarı amaçlı ne kadar durursa emzirmeye çalışıyorum