Merryyy1 evet bir tüp kan alıyorlar sizden önce doktorla görüşüyorsunuz doktor 5 10 dakika bilgilendirme yapıyor size birkaç soru soruyor sonrasında kan veriyorsunuz verdikten sonra bir 20 dakika size genetik laboratuvarunun önünde bekletiyorlar çünkü herhangi bir kan pıhtılaşması sonucunda tekrar kan vermek zorunda kalabiliyorsunuz sonrasında başka bir işlem yok zaten beklemenizi söylüyorlar sonuçlar yaklaşık bir ay kadar ancak çıkıyor mesaj geliyor ve e-Nabız a düşmüş oluyor benim biraya yakın çıktı sonuçlarım mesaj geldi sonrasında tekrar gidip doktorumla görüştüm bir de ödemesi ben bir ay önce 3 500 tl ödedim