Mlkktsl Twobabiess evet öyleymiş ama tek kişilik olanlarda vardı sanırım çok unutkanım kusura bakmayın
Twobabiess Mlkktsl Çok şaşırdım açıkçası özelde tüm odaların tek kişilik olması gerek çünkü, adı üstüne özel. Özel ilgi özel alan aksi için devlette aynı imkanları sunuyor çünkü.
Mlkktsl Twobabiess ya sanırım biz baktık tek kişilikti ve oda çok küçüktü. Sonra dedik biz buraya mümkün değil sığmayız çünkü oda süslemesi de olacaktı. Vip seçtik sonrasında. Tek kişilik olması lazım
Twobabiess Asklim Duyunca ben de bir şaşırdım yadırgadım açıkçası özelde iki kişilik oda mı olur ama Bossan el değiştirdi yeni yönetim o kadar kötü ki beklerim yani.
Twobabiess Mlkktsl Anladım yani büyük olasılıkla öyledir, şehir hastanesinde de tek kişilik iki kişilik diye odalar değişiyor şansıma iki kişilik gelir diye hiç göze alamadım bile bu yüzden, özeli de öyle duyunca bir şaşırdım.