Merhaba, ben plansız olarak gebe kaldım. Şuan 12.haftamdayım. 28 ekimde tüm kan ve idrar tahlillerime detaylı bakıldı. Açlık şekerim 89 çıkmıştı. Geceleri çok sık tuvalete gidiyorum ve ağzımda kuruluk hissi var bir kaç gündür. Bazen de yemek yedikten sonra böyle aşırı tok hissetmiyorum. Bunları yaşayan arkadaşlarım var mı? Şekerim çıkmış olabilir mi diye düşünüp duruyorum, aslında bunlar gebelik belirtisi gibi aynı zamanda ama aklımı çok kurcalıyor, randevu aldım dahiliyeye gideceğim ama daha 2 hafta var.