Kızlar 34.haftaya geldim şükürler olsun ama bu aralar özellikle son iki gündür bacak aram ağrıyor resmen sanki dikişler geriliyor böyle patlayacak gibi hissediyorum gece sağa sola dönerken bile hissediyorum ağrısını. Merak ettiğim bu haftalarda normal mi ya yaşayan var mı