mommyyysd Kızlar 1 haftadır grip gibiyiz yatıyorum , bir kaç gün önce boynum tutuldu sandım ordan bi agrı girdi 3 gündür devam ediyor sızı şeklinde ensemde ve başımın arkasına doğru parol falan içsem bişey olurmu ? Yada doğal agrı kesici bişey varmı