Nerminakta 4-9 hafta aralığında bende de oldu. Progestan kullandım ve kan uyuşmazlığımız olduğu için uyuşmazlık iğnesi yapıldı. Lekelenme olduğu süreçte ayakta çok durmayın, hep dinlenme modunda olun, ağır iş falan yapmayın . İmkanınız varsa bi gidip gözükmenizde fayda var en azından içiniz rahatlar