Damla59 Merhaba ben 25 haftalik hamileyim. Oturdugum yerden kalktığım gibi belim tutulmuşçasina agri oluşuyor zor dogruluyorum. Bacaklarima kadar vuruyo bi 30 saniye boyunca her kalktığım da. Biraz kilomda var kilom ve bebegin ağırlığınin da olması bunun normal mi olmasi demek
Yasemincifci Damla59 sürekli aynı pozisyonda otrma cabım aynı pozisyonda oturunca benim belimde ağrıyo kuyruk sokumumda ağrıyo
Sdakrbs Damla59 ben doktoruma söyledim bende de vardı bu şikayetler calci-net yazdı şimdi iyiyim çok şükür👍🏻
Aslhan 25 haftaligim kilom yok ama dedğiniz gibi bel tutulmasi yaşıyorum ozellikle yürüdüğüm vakit kalca ve sirt agrisida var tabi
Weewe Siyatikle alakalı diyorlar. Benim de kalkarken, dönerken vs. Belime ve sol kalçama şiddetli bir ağrı giriyor bir 30 sn kadar sonra geçiyor. henüz dayanılmayacak gibi değil ama artarsa doktorun yönlendirdiği fizikçiye gideceğim.