Merhaba hanımlar,
Kayseri’de ismini vermeyeceğim özel bir hastanedeki doktora takipliydim. Geçen hafta kanamam oldu doktoruma ulaşmaya çalıştım ama bana vaadettiği ilgiyi göstermedi maalesef. Önce şehir hastanesi kadın doğum acile sonra erkilet kadın doğum acile gittim. Düşük riski sebebiyle 4 gündür yatarak tedavi görüyorum. Sonuca geleyim, eşimle birlikte doktorumu değiştirme kararı aldık. Memorialden veya Acıbadem’den iyi bir doktor bulmamı söyledi eşim. Araştırıyorum ancak karar veremedim. Sizin önereceğiniz bir doktor var mıdır? Bir de bu hastanelerde muayene ve doğum ücretleri hakkında bilgisi olan var mı? Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏