Merhaba
29 kasım-3 aralık femara kullandım.
Bugün 8 aralık kontrolüm vardı solda 2 adet 19 mm yumurtam oluşmuş. Biri dominant yumurta buda çok iyi bişey dedi doktorum. Rahim kalınlığım çok iyi durumdaymış. Ovitrelle vuruldum saat 10:00 da .
Benimle birlikte aynı süreçte olan varsa birlikte bekleyelim :)