Kızlar normaldede çok tüylü kıllı bir insan değilim üst bacağımda hiç kıl yoktur mesela sadece koltuk altı ve bikini bölgesinde vardır kaşlarım zaten sepseyrek sarıdır hamile kaldığımı öğrenmeden önce bıyık bölgemdeki tüylerim koyulaştığını fark etmiştim ve haftada bir kuaförde aldırmama rağmen ışık hızıyla geri çıkıyordu hormonlarımın falan bozulduğunu sandım neyse daha sonra hamile olduğumu öğrendim ve buna bağladım şuan 6 aylık hamileyim ve inanırmısınız 2 3 aydır ne kaş alıyorum ne bıyık kaşlarım iyice seyreldi yani tam tersi olması gerekmiyormuydu böyle olan var mı