Kızlar selam . 22 haftalık oldu bebeğim ama önceden az az hissettiğim hareketleri şimdi nerdeyse hiç hissedemiyorum hem plasenta önde hem de göbek bölgesi yağlanması var bende. bebek yukarı çıktıkta hareketlerini daha az hisseder oldum aynı durumu yaşayan var mı . Eskiden bir iki defa da olsa hissederdim bi kaç gündür nerdeyse hiç hissetmiyorum