Ekim’de kimyasal gebelik geçirdim o zaman betam 241 çıkmıştı 2 gün sonra kanamayla beraber düşük yaptım ondan sonra Kasım’da tekrar denedik 27 Kasım’da kan verdim beta 141 çıktı sat tarihim 30 Ekim’di Ekim’de geçirdiğim kimyasal da da adetimin üstünden tam 10 gün geçmişti şuan tekrar aynısı olur mu bilmiyorum doktorum gebelik olursa gel ilaç vericem dedi gittim 10 gün sonra gel dedi şuan randevu yok ne yapacağımı da bilmiyorum umutlanıp tekrar kötü olacak korkusu da var korunmasız ilişki uygulamaya göre tam ovulasyon gününde yaptım şuan aklımda deli sorular… 😏