Bende ağrıdan uyuyamıyorum bile,alt kasık tarafımda regl ağrısı gibi 32. Haftadan sonra oldu doğuma kadar geçmeyecek diye çok korkuyorum. Bebek hareketleri bile canımı acıtıyor çok fazla hareketli birde erkek bebek olduğu için mi bilmiyorum. Bunun bir çözümü varsa tecrübeli anneler bizi aydınlatsa keşke