Neslinesli Gebelikte mide bulantısı herkes yaşarmı yada ne zaman başlarrr Yardımcı olabılırmısınızz🙏🏻
FatmaAtess Neslinesli herkes yaşamaz canım başladığı zamanda belli olmuyo mesela benim 9 ve 10 haftalar arasında başlamıştı
Deletedmom277 Neslinesli Herkes yaşamaz ve herkesin mide bulantısı zamanı aynı olmayabilir kimi ilk aylar yaşar kimi daha sonra
Vurgen97 Neslinesli Ben 8-9 haftalıkken mide bulantım başlamıştı bazı hamilelerde olmuyormuş herkesin farklı :)
Ggizemsnl Neslinesli bende 13. Haftada 2 kere yaşadım Allah’a şükür daha da yaşamadım. İnşallah kolay olur senin için de 🙏
Neslinesli FatmaAtess teşekkur ederim ya çok yeni hamıleym daha yani testte silik çıktı hastalıgım 3 gün geçti fazla belirtim yok korkuyorum yani korkuttular boş gebelik falan diye😏😞😞
FatmaAtess Neslinesli aman herkese ne bakıyosun bende ilk bebeğimi kaybettim ona bakarsan ben çok korktum ama bende öyle olan bi başkasın da öyle olacak diye bi kaide yok sen kimseye bakma daha çok yenisin güzel günleri düşün bebişinle😘😘
Deletedmom133 Neslinesli sen herkesi dinleme benim 2 gün geçti test yaptım silikti ne aş erme ne mide bulantısı yaşamadım 6 ay olduk kızımla 😊
Neslinesli FatmaAtess öylede işte bende 7 ay önce dış gebelk geçirdim aynısı olacak diye korkuyorumm iştee 😏😞
Neslinesli elekarven_94 adet olacagm gün erken gebelk testi yaptiimm silik çıktı bugunde normal gebelk testinden yaptim oda silik çıktı yani şöylee. Biz planlı yaptık ovulasyon günü bilmiyorum daha 2 haftalk ancadir
Neslinesli Deletedmom133 tesekkurler valla artik bakmıycam icin cok rahatladı iyiki yazmışm buraya Allah razi olsun 🙏🏻
Neslinesli Dezehs ya orasi öylede sanırım daha ultrasnda görene kadar ıcın rahatlamıycak cok sukur suan ıyıyım arada bir kasık agrisi oluyor geri gidiyor. Baskada bısey yok ☺️☺️