Kızlar 11 haftalık gebeyim dün biraz temizlik yaptım toz aldım süpürge paspas sonra perde takayım dedim 5 10 taktıktan sonra bıraktım bir şey olur diye aradan 2 saat falan geçti çok çok az kanama olmuş peçeteye falan bulaşmadı ama sadece iç çamaşırımda vardı ağrım vs yoktu yatakta uzandım falan belim ara sıra ağrıyor zaten dün de öyle ağrıdı öyle şikayetim yok ama korktum doktorla daha önce konuştuğumuzda sancılı koyu ve devamlı olmadığı sürece korkulacak bir şey olmadığını söylemişti sabah kalktığımda bir şey yok ama belim hala ağrıyor başına gelen var mı