sdka1010 hamile kaldığımdan beri gribim 6+5 im hala geçmedi. Ateş çıkarsa parol içtim doktor da başka ilaç vermiyor zaten yine danışın mutlaka. Onun dışında ıhlamur bal limon :( günde iki fincanı geçmemek şartıyla içtim sıcak çorba ve su ancak hala gribim maalesef bu dönem bağışıklık ekstra düşüyor… tuzlu su ile gargara yaptım bir de buhar makinesi ile uyudum biraz faydası oldu