Rabiaibrahim0803 kızlar tecrübe edindiğim şu anda başımda olan bir durum gebelik şekeri 🤦🏻♀️ 30+1 haftalığım şeker yüklemem ilk 164 çıktı sonra 100 gr yaptırdılar onda bayılıp kustum iptal oldu sonra diyetisyene gittim hergün ölçmem için şeker testi verdiler ve diyet listesi tabii ki ölçümlerim yüksek 2 buçuk hafta diyet ile maalesef düşmedi o yüzden daha fazla bekletmediler hemen endokrin ve insüline başlandı 10 gün olacak başlayalı düştü bayağı yani bunu diyetle veya yiyeceklerle düşüremeyenlerde var 3 kilo vardim bu arada... diyet çok zor allahım istediğim canımın çektiği hiç bir şeyi yememek nefsine hakim olmak çok zor yasaklar muz hurma üzüm patates havuç un pirinç hamur ve tatlı işleri meyvesuyu kesinlikle yenmiyor.. günde 1 kez meyven var 1 çağ bardağı kadar süt daha fazlası yasak yani sadece şekerli değil karbonhidratlı yiyecek ve içecekler de şekeri yükseltiyor diyete ve insüline uymama rağmen aralarda bazen yüksek çıkıyor ama insülin dozunu yükseltiyor Dr şimdiden allah yardımcımız olsun ama şeker çok tehlikeli bunu biliyorum bize Dr bu yüzden erken Doğumu tetiklediğini obez doğacağını yada en kötüsü ani bebeğini de kaydedebilirsin dedi o kadar üzüldük ve şaşırdık ki anlatamam her şey onlar için