sukufe38 yetişkin aşı takip sistemimiz yok dediler bana kart verdiler takip et dediler, zaten aşı için çok erken 20 de 1. Doz 24-25 te 2. Doz tetanoz olacaksınız. Siz gidip bildirim yapmalısınız 12. Haftaya kadar sonra kan ve idrar tahlili için gitmeniz gereken haftaları söylüyorlar her kontrolde de hatırlatıyorlar şu hafta tekrar bekliyoruz diyerek.