Cileklipizza girlll aynı gün doğurma manifestliyorum balık burcu olmasa daha iyi olur gibi hissediyorum bebişimin😂
girlll Cileklipizza rabbimin işine karışılmaz ama inşallah balık burcu olmaz ben çektim bu burçtan çocuğum bari çekmesin istiyorum 😂 mart 21 gibi doğuralım diye manifestliyorum ben de 😂
Cileklipizza Es07 balık burcu bebiş olucak sanırım benimde mart ın 24 e kadar bekleniyor yoksa suni sancı verirler 🥴😅
Havin49_ Cileklipizza uygulama göre 99 a düştüm bugün ama 40 haftalık hesaplıyor benim ikiz 38 haftaya kadar beklerse inşallah 84 gün var