Hcrmgn Kelebekkkk34 zeynaa16 zeynaa16 Sudemirhan merhaba iyi akşamlar bende sizler gibi adetimi bekliyorum aşılama için ilk defa olacak bilgilendirirmisiniz ben çok birşey bilmiyorum yumurta büyütme iğnelerini kendimiz mi yapıyoruz
Kelebekkkk34 Sudemirhan bu aralar çok ilaç kullandım o yüzden acele etmiyorum hormonlarım alt üst oldu biraz daha beklicem
gizem6 Sudemirhan Cuma günğ sol 19 sağ 16ydı dün akşam çatlatma iğnesi yaptım salı da çağırdılar sabahtan☺️ İnşallah hepimizin gönlünce olur ❤️
Sudemirhan zeynaa16 ben hepsini yaşıyorum pco görünümü inslülin drenci tüylenme kilo vereme saç dökülmesi ne ararsan var adet gecikmesi bazen 2 ay olmuyorum