rumeysa1205 İnşallah bir kızım olacak. Kız isimleri önerileriniz neler? Çok kararsızım 🙈Mina ismi çok hoşuma gidiyor ancak daha karar verebilmiş değilim. Önerilerinizi bekliyorum🌸
3bebekliannee rumeysa1205 Benim ilk kızım Arya oğlum Aras şimdi 2.kızım gelecek o da Afra 🥰 Beril,Derin,Duru,Nisa,İpek,Eliz,İdil,İnci,Doğa,Kumsal,Rüya,Masal bu isimleri de beğeniyorum 2 isim düşünürseniz Beril Mina veya Mina Asel de çok güzel olur ☺️
rumeysa1205 PapatiA bende cinsiyetini öğrenmeden önce erkek isimleri az kız isimleri çok diyordum ki işin içine girince öyle olmuyormuş şimdi erkek ismi çok diyorum😂inan ki neyi ararsak onu bulamıyoruz
PapatiA rumeysa1205 doğru , bak nasıl bi isim aradığına bağlı suan popüler olarak Umay, asel , Nisa, Gökçe, derin , börte, esila, Melisa, vs vs en kötü yazar balon patlatırsınız :)
rumeysa1205 PapatiA ben popüler değil de daha çok zamansız eskimeyen isim arıyorum ama yazdıklarının arasından çok hoş isimler de var teşekkür ederim❤️
PapatiA rumeysa1205 o zaman Rana, Ceren, burcu , Dilan, bengisu , Nilay , Nisanur bacım o kadar fazla ki 😀😀
rumeysa1205 PapatiA ay düşüneceğim teşekkür ederim erkek isim önerisi istersen Selim Melih Semih Tuğra Kerem Eren isimlerini beğeniyorum ben de
PapatiA rumeysa1205 benimde beğendiğim var ama sorun şu ki ya kardeşlerimin ya yakın arkadaşlarımın çocuklarının ismi aynı olsun istemedim 😀