Kızlar ilk oğlumun adı Mirali Doruk
İkinci oğlum olacak inşallah 7. Ayımıza giriş yapacağız.
Günümüz isimlerini çok duyuyorum.
Farklı ve anlamlı isim istiyorum.
Biz bulamadık.
Alperen koyacaktık ablamlar istiyor diye vazgeçtik. Sizin öneriniz ya da bebişinizin adı ne ? 🩵🥰