Bende aşılama ile hamile kaldım aşılama gününü baz aldırdı doktorum aşılamanın 12. Günü kan testi verip öğrendim yani aşılama gününü de saydım hakkında hayırlısı olsun inşallah tutunmuştur bebiş 🤭💕 ama kesinlikle erken gebelik testini bile önermiyorum çünkü ben kanda pozitif çıktığı gün erken gebelik testi yaptım predictor early ki bu testte adete 6 gün kala olmuşsa pozitif görünüyormuş onda bile negatif çıktı sonra ki gün pozitife döndü bilgin olsun ☺️