25 kasımda 802 ile öğrenmiştim 7 aralıkta kan verdim değer düşmüş kahve lekenme şikayetiyle gitmiştim çamur gibi ve 2 nci kez geliyor başıma bu domtora gitmesem regl oluyorum zannederdim 3 ay önce de dr gittiğimde bişey gördü kese dedi sonra regl oldum ben bilmeden kaç kere düşük yaptım kim bilir böyle olan varmı ne zaman doktora gitsem hep bişey görüyorlar ama sonu hep hüsran 3 gün sonra gel dedi