Tosbikim Tekli rakamlar çok uzak geliyordu kızlar sayılı gün çabuk geçiyormuş 🌼 sizler ne durumdasınız?
Duygu_52 Tosbikim Son 8 gün ama nst sancım çıktı bende tık yok ama birşey hissetmiyorum doktor Salı tekrar çağırdı sancı çıkarsa alırım dedi bakalım inşallah vaktinde gelir ya 🌸
vahsikelebekk Son 7 ya da 9 gün, ne yaşayacağını bilince insan ayrı tedirgin oluyor fjsjdj bir de 4,5 yaşında oğlum olacak arkamda of anam of düşünmemeye çalışıyorum şimdiden ağlamamak için 🙈
Tosbikim vahsikelebekk benim de 5 buçuk yaşında oğlum var biraz büyük olduğu için sorun olmaz diye düşünüyorum. Bebek olsa daha zor olurdu bırakmak ama heyecanla bekleyeceklerdir kardeşlerini