Ozeeer Kızlar 35 haftalık olduk 3. Kızım olacak inşallah ismine Mihra inci koyacağız ama uyumlu mu sizce sanki tam tersi İnci Mihra daha uyumlu gibi geliyor Mihra ismine uyumlu isim önerirmisiniz anneler 🌸🩷🫶
yorgunannis Ozeeer neden iki isim? Bence Mihra tek başına çok hoş naif ve yeterli bir isim kızımın ismi bu arada😊💕
papatyakokulugece Ozeeer olsun nolcak ki konulmamış isim bulamazsın adas olurlar ama yinede sen bilirsin tabiki 🤷♀️
Ozeeer 3bebekliannee Bende ilk Mihra İpek dedim sonra annem inci diyince olsun dedim ama Mihra inci olmamış sanki demi Başa inci gelince daha güzel gibi
Ozeeer yorgunannis Evet güzel bir soru diger kızlarımın adı da iki isim olunca büyüyünce bana niye koymadiniz der diye koymak istiyorum yoksa bnde tek Mihra olsun isterdim
tugba0305 Ozeeer hayırlısı olsun bakalım sağ salim doğup büyüsünler inşallah annelik zor her detayı düşünüyoruz