Aylaayla ben cok hastalanmıstım canım bogazım ıltıhaplamıs faranjıt sunızıt olmustum bogazımı sırtımı yagladılar hep viksle annemler bı zararı olmadı gecelerıde burnum onune suruyorum nefes alamadıgımda arkadasım resmen vıkısle gecırdı hamılelıgını oglusu sımdı 5 aylık bence bırsey olmaz yınede ıcın rahat etmıcekse doktoruna sor