Aynı korku bende de var normal doğum olursa benim için daha güzel olur en azından dikişleri falan görmem altta olduğu için ben kan falan görmeye çok dayanamıyorum dikişleri görürsem kötü olurum bide ilk olduğu için ne kadar sancı olucak falan bilemediğim için korkular geliyor inşallah kolay ve sorunsuz bir şekilde doğumu atlatırız