AYNURBALTA Baklavaseverim bende çok şükür açılma olmuyor ilk çocuğumu bu yüzden sezeryanla aldılar bu üçüncü bakalım ne olacak
Baklavaseverim AYNURBALTA Yatak istirahati yap bol bol ben de zorunlu sezeryan oldum malesef anlıyorum 🥲
AYNURBALTA Baklavaseverim öyle bir şansım yok hiç yardımcım yok 2 yaşında kızım var 13 yaşında ergenliğe giren bir oğlum var.