Hanımlar ben korunduğum halde 1 haftadır yoğun olarak mide bulantısı yaşıyorum kasık ağrısı da oluyor normal test yaptım negatif çıktı ama saatler sonra baktım ikinci çizgi gözüküyor bu ne demek oluyor hamilelik var mi yaşayan oldu mu bebeğim çok küçük olduğu için düşünmüyordum şu an bende eşimde korunuyorduk şok oldum bu duruma hamileliğimde ne yaşadıysam aynısını yaşıyorum son adet tarihim de 15 Kasım bu kadar erken anlaşılır mu olur mu yani imkanı var mi lütfen yazın